Volal mi kamarád kolegy z práce u kterého mám odložený autobus za dobrou cenu = bezplatně, že potřebuje prostor uvolnit, neb od dubna pronajal garáž za autobusem a nový nájemník chce do ní jezdit a autobus jim tam trochu vadí. Chápu že 12 metrů dlouhá a dva a půl metru široká obluda trochu zaclání a zabírá dost místa. Tak mé starosti s hledáním místa začali na novo.
Tentokrát jsem si řekl, že bych chtěl něco blíže. Mělník byl pro mě trochu z ruky a tak jsem se byl na autobus podívat jen párkrát. Po nekonečném brouzdání na internetu a několika bezesných nocích jsem nakonec našel spásu v podobě firmy u nás ve vesnici. Rozhodl jsem se jim napsat, jenže majitel firmy byl zrovna na dovolené a já jsem se měl ozvat další týden. To už začínalo být pozdě.
Nakonec jsem našel jinou firmu, kde dohoda už padla a já mohl si autobus přemístit blíž. Sice díky byrokratickým kolečkům v této firmě jsem autobus zaparkoval bez smlouvy, ale její zřízení bylo vynikající. Vše šlo vyřídit čistě od počítače včetně elektronického podpisu smlouvy, na který mají speciální webovou stránku. Faktury za parkování mi posílají elektronicky, ale úroveň naskenovaného dokumentu je hrozná. Multifunkční zařízení sken tak degraduje, že QR platba nejde použít protože jednotlivé pixely QR kódu jsou slité do jedné rozmazaniny připomínající QR kód jako by byl od Picassa.
Ještě, že jediné co se nepatrně mění je variabilní symbol, ale je velká škoda, že ta platba nejde automatizovat.